Warning: Declaration of lambda_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /customers/7/7/7/spelarforeningenhandboll.se/httpd.www/wp-content/themes/nevada/functions/theme-walker.php on line 42 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/7/7/7/spelarforeningenhandboll.se/httpd.www/wp-content/themes/nevada/functions/theme-walker.php:42) in /customers/7/7/7/spelarforeningenhandboll.se/httpd.www/wp-content/themes/nevada/functions.php on line 128 BLI MEDLEM | SPELARFÖRENINGEN HANDBOLL SVERIGE

BLI MEDLEM

Spelarföreningen Handboll Sverige (SHS) har till uppgift att driva och bevaka handbollsspelares intressen och villkor. SHS skapar trygghet och inflytande i handbollsanställningen så att den står i paritet med vad som gäller i övrigt på den svenska arbetsmarknaden.

SHS har varit pådrivande för ett kollektivavtal som bl.a. innefattar idrottsutövarpension (IUP), tjänstegrupplivförsäkring (TGL), trygghetsförsäkring (TFI), omställningsavtal vid avslutad karriär (Aa-PTK) och sjukersättning vid skada.

SHS tillhandahåller juridisk support när frågor och tvister uppkommer.

Det kostar endast 300 kr per säsong/år att vara med i SHS. Du blir medlem, och betalar medlemsavgiften, genom att fylla i uppgifterna i bifogat formulär. Klicka HÄR för att bli medlem.

Vid frågor vänligen kontakta:
Arne Johansson, ordförande
info@spelarforeningenhandboll.se